Professorat de l’UJI es forma en tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement en el núvol amb Google

15/05/2018 | SCP

Professorat del Grup d'Innovació Educativa (GIE TEAM) de la Universitat Jaume I de Castelló ha participat en les jornades Aprenem en el núvol, organitzades per la Comunitat d'Educadors de Google Espanya, que han tingut lloc a València, i en les quals s'han reunit més de 200 docents procedents de tot el país.

Aquestes jornades anaven dirigides a educadors i responsables educatius (coordinadors TIC/TAC, directius, caps de departament, responsables educatius...) que usen habitualment les possibilitats que proporciona GSuite per a l'Educació. En aquestes jornades es pretenia facilitar l'intercanvi d'experiències, eines i propostes que avui dia són realitat en les aules, i desvirtualitzar les persones amb les quals s'aprèn en les xarxes.

GIE TEAM és un Grup d'Innovació Educativa de la Universitat Jaume I, format per les professores Teresa Vallet, Teresa Martínez, Ilu Vallet, Edurne Zubiria i Víctor de Corte del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I i per la professora Inma Bel, del Departament d'Administració Financera i Comptabilitat de la Universitat Complutense de Madrid.

En l'actualitat, GIE TEAM es troba immers en el projecte GACETEAM: Google Apps for Cooperative Education: Team Work, que compta amb el suport de la Unitat de Suport Educatiu (USE) de l’UJI, i que té com a principal objectiu implantar eines que permeten millorar el procés d'ensenyament-aprenentatge cooperatiu, en l'aula i fora d'aquesta, a través de la incorporació de tecnologia mòbil i l'ús dels instruments de Google Apps (Google Suite).