El Consell de l’Estudiantat de l’UJI anima a l’alumnat a participar en les eleccions amb la campanya «Actúa, Join the UJI, Participa» La candidatura de Eva Alcón activarà el vot solidari per a animar l’alumnat a votar a Rectorat destinant 0,50 euros per cada vot a accions solidàries

07/05/2018 | SCP

•  campanya-vot-alumnat Campanya_Vota_18DLL79_in

FOTO: Damián Llorens

El Consell de l’Estudiantat ha presentat avui la campanya «Actúa, Join the UJI, Participa», una iniciativa que pretén incentivar la participació de l’estudiantat en les eleccions a Claustre i Rectorat que se celebraran dimecres 16 de maig de 2018 a la universitat pública de Castelló. L’acte ha comptat amb la participació dels delegats de l’alumnat de tres dels quatre centres universitaris: Eric Barreda de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals; Sergio Moreno de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i Diana Elena Stroe de la Facultat de Ciències de la Salut, així com del portaveu del Consell, Jorge Ribes; el rector de l’UJI, Vicent Climent, la candidata a rectora, Eva Alcón; la nova directora de l’ESTCE, Amelia Simó; el degà de la FCS, Rafael Ballester; i el secretari en funcions de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Antonio Fernández.

El portaveu del Consell, Jorge Ribes, ha explicat que «cal incentivar la participació, perquè així el resultat és més democràtic i aquest tipus d’accions serveixen per a informar l’alumnat de la importància de la seua participació en els òrgans de govern». El rector ha comentat que les eleccions són «una forma d’innovar, perquè permeten donar pas a persones amb noves idees, noves iniciatives i nous reptes», ha felicitat el Consell per aquesta iniciativa i ha assegurat que «la universitat la formen les persones i la farem gran si hi participem». Per últim, la catedràtica Eva Alcón, candidata a rectora, ha assegurat que «entre totes i tots hem de fer universitat i, per això, és molt important la participació». Alcón ha comentat que, per la seua banda, s’activarà el vot solidari per a animar l’alumnat a votar a Rectorat destinant 0,50 euros per cada vot a accions solidàries.

Més informació: www.vota.uji.es i #UJIvota

Imatges de la presentació