L'Aula Torrecid de l'UJI entrega el premi al millor Treball Final de Màster

14/05/2018 | SCP

El Grupo Torrecid va rebre en les seues instal·lacions, el passat divendres 4 de maig de 2018, Laura Nebot, guanyadora del Premi «Aula Torrecid» al millor Treball Final de Màster de la Universitat Jaume I.

Durant aquesta visita a l’empresa, Javier Gasch, responsable de formació de Torrecid,  va entregar a Laura Nebot, estudiant del Màster Universitari en Enginyeria Industrial de l’UJI, el diploma que acredita la concessió del Premi al millor Treball Final de Màster convocat aquest curs 2017/2018 per l'Aula Torrecid de Lideratge i Innovació de la Universitat Jaume I.

La finalitat d’aquest premi és promoure entre l’estudiantat l’interès pel desenvolupament i la innovació en els treballs de final de màster en els màsters universitaris que es cursen a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Jaume I, en el marc del conveni firmat amb Torrecid per a la creació de l’Aula Torrecid de Lideratge i Innovació.

Torrecid és un grup multinacional que es dedica a oferir productes, serveis, solucions i tendències de futur als sectors de la ceràmica i vidre, principalment. El grup està present en més de 27 països i té clients en més de 130 països.