L’UJI lliura els premis de la segona edició del concurs «Young Business Explorers»

23/04/2018 | SCP

El Grup d’Innovació Educativa (GIE) - Edufin de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb l’empresa Dideas i la Fundació Caixa Rural Vila-real, ha celebrat la fase final de la segona edició del concurs «Young Business Explorers», dirigit a estudiantat de batxillerat i cicles formatius superiors per a formar-lo en competències d'emprenedoria.

En la jornada, els integrants dels deu equips finalistes han assistit a una sessió en la qual dos antics alumnes de l’UJI, Álvaro Verdoy, CEO de Sales Layer, i Hugo A. Ferrer, CEO de Semanticbots, han compartit la seua experiència com a emprenedors.

A continuació, els equips han realitzat una presentació dels seus projectes en un format breu de sis minuts. Finalment, els guanyadors han sigut l’equip de l’IES Llombai de Borriana integrat per Aroa Ruiz, Manale Moumou i Daria Barascu, pel projecte «E-dambook», l’equip de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real, format per Anna Chesa, Sonia Massó i Xavier Tomás, pel projecte «ExperienSeas», i l’equip de l’IES Broch i Llop integrat per Albert Chabrera, Mercè Sánchez, Pablo de la Vega i Gorka Cagiao, pel projecte «YoursHelf».

El projecte Young Business Explorers busca formar estudiants de nivells preuniversitaris en les competències necessàries a l'hora d'emprendre. Els equips compten amb accés a una plataforma en línia que conté materials formatius i una plantilla de Pla d'Empresa mitjançant la qual desenvolupen i construeixen el seu model de negoci.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions