El rector de l'UJI rep la selecció de tenis de la universitat després de guanyar el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari

23/04/2018 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, ha rebut aquest matí la selecció de tenis de la universitat, guanyadora del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari. A més del rector, a la recepció de l’equip també han acudit el vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, i el director del Servei d’Esports de l’UJI, Carlos Hernando.

El rector ha donat l’enhorabona a tot l’equip per haver aconseguit aquesta victòria i s’ha mostrat orgullós de comptar amb esportistes d’aquesta talla a l’UJI. Climent ha lloat que els estudiants seguisquen la filosofia en què creu la universitat: «Que les persones que passen per ací vegen que és tan important treballar la cultura de l’estudi, com la cultura de l’esport».

Néstor Calpe, Pablo Sánchez, Ángela Tejedor, Francisco Blasco, Alejandra Sala i Francesca Castelló componen la selecció UJI de tenis, que es va proclamar guanyadora del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari el passat mes de març. L’equip entrenat per Javier Ripollés va disputar la final contra l’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, aconseguint la victòria amb un resultat global de 2-1. Després d’aconseguir el triomf autonòmic, la selecció de tenis de l’UJI es desplaçarà fins a Madrid per disputar el campionat nacional la pròxima setmana.