Víctor Ruiz obté una medalla de bronze en la Copa d’Europa de Camp a Través La copa enfronta les seleccions de Gran Bretanya, els Estats Units i Europa

18/01/2018 | SCP

L'estudiant del Grau en Mestre/a de la Universitat Jaume I Víctor Ruiz va aconseguir el passat dissabte 13 de gener la tercera posició Copa d’Europa de Camp a Través celebrada a la ciutat escocesa d'Edimburg.

Víctor Ruiz, que va formar part del relleu mixt, va ajudar la selecció europea a aconseguir la primera plaça en el còmput final del campionat. Aquesta competició, que té molta tradició, enfronta anualment les seleccions de Gran Bretanya, els Estats Units i Europa i l'estudiant de l'UJI va formar part del selecte grup de 12 membres que representava la selecció europea.

Cal destacar també que l'atleta, que forma part del Programa d'esportistes d'elit de la nostra universitat, està quallant una magnífica temporada després d'aconseguir en el passat Campionat d'Europa de Camp a Través a Samorin (República Xeca) la medalla de bronze amb la selecció espanyola en la modalitat de relleus.

Més informació:

www.greatrun.org/news-and-media/news/a-guide-to-the-simplyhealth-great-edinburgh-xcountry#71ZftVDmAsjflpQu.97