El Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de l’UJI col·laborarà en la redacció del pla de competitivitat turística de l’Associació Intermunicipal de l’Alt Maestrat 

27/11/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La Universitat Jaume I i l’Associació Intermunicipal de l’Alt Maestrat (formada per Catí, Culla, Benassal i Ares del Maestrat) han signat un contracte perquè personal del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de l’UJI realitze treballs d'assessorament i assistència tècnica en l'àrea de màrqueting del Pla de Competitivitat Turística que està desenvolupant aquesta associació. 

El conveni l'han signat el rector, Vicent Climent, i l'alcalde de Catí, Pablo Roig, en representació de l'associació, i el responsable de l'execució del contracte per part de l’UJI serà el professor doctor Diego Monferrer Tirado, adscrit al Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting.

Pablo Roig ha explicat la importància d'aquest contracte per a ajudar a posicionar com a producte turístic la comarca de l’Alt Maestrat i el poble de Catí i el seu balneari: «El nostre objectiu és aconseguir que la gent vinga a descobrir la riquesa paisatgística, patrimonial, cultural i gastronòmica que tenim en aquesta zona». En aquest pla es treballarà de forma concreta en el producte que conformen el balneari i l'aigua de la Font de l'Avellà.

Vicent Climent ha explicat que la labor de l’UJI és ajudar els municipis a desenvolupar un nou model productiu, en aquest cas a través del turisme, i ha mostrat el seu convenciment que aquesta col·laboració ajudarà Catí a «avançar, ser més coneguda i millorar la qualitat de vida dels seus habitants».

Imatges

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions