El monoplaça d’UJI Motorsport s’exhibeix per primera vegada al campus universitari

20/10/2017 | SCP

•  uji-motorsport UJIMotorsport_17DLL065_in

FOTO: Damián LLorens

El monoplaça d’UJI Motorsport, l’equip de Formula Student de la Universitat Jaume I, ha realitzat per primera vegada una exhibició del cotxe en els carrers de la universitat pública de Castelló.

L’UJI Motorsport ha aconseguit crear un monoplaça competitiu al mateix nivell d'altres universitats amb pressupostos que superen el milió d'euros com és el cas d'alguns equips alemanys o nord-americans. Pel que fa a equips espanyols, el de l’UJI és l'equip amb el cotxe més econòmic, valorat en uns 40.000 euros.

Formula Student (FS) és la competició estudiantil de motor més important d'Europa. Avalada per grans enginyers i empreses com Bosch, Land Rover, Jaguar o Mercedes Benz, la competició ajuda a joves enginyers a innovar i formar-se en el món de l'automobilisme des de fa més de 30 anys.

La prova crea l'escenari ideal perquè els estudiants demostren i avaluen les seues
capacitats per a oferir un producte complex i integrat en l'exigent entorn d'una competició automobilística, així com l'oportunitat perfecta per a ser vistos per grans empreses del sector que aposten per joves talents.