AlumniSAUJI concedirà quatre beques de postgrau a estudiantat de l'UJI Les beques Alumni s’atorgaran gràcies a la col·laboració del assistents a la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música» celebrada el passat octubre

12/05/2017 | SCP

El programa d’antic alumnat i amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, concedirà quatre beques per a cursar estudis de postgrau a la Universitat Jaume I durant el curs 2017/2018.

La concessió d’aquestes beques ha estat possible gràcies als assistents a la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música» que va tenir lloc el passat 8 d’octubre al Grau de Castelló que, amb les seues donacions en concepte d’entrada, van col·laborar amb l’objectiu del programa de contribuir a la formació continuada dels egressats i egressades.

Tant el programa AlumniSAUJI com la Universitat Jaume I, organitzadors de la Festa Alumni, volen agrair a tot l’antic alumnat, estudiantat, treballadors i treballadores de l’UJI i públic en general que va participar en la festa la seua aportació a aquest projecte.

L’import recaptat a la Festa Alumni, que ascendeix a 3.126 euros, es distribuirà en quatre beques de 781 euros cadascuna com a ajuda a la matrícula entre els antics alumnes inscrits en un màster universitari de la Universitat Jaume I. La convocatòria de les beques i els requisits es poden consultar en la web del programa www.alumnisauji.uji.es.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per a enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es