23/02/2017 | SCP

Al voltant d’un centenar de persones han participat en el IV Congrés Internacional en línia de l’Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere «Purificación Escribano» (IUEFG) de la Universitat Jaume I celebrat del 30 de gener al 12 de febrer. Any rere any, l’IUEFG celebra aquest congrés en línia amb l’objectiu de reflexionar al voltant de diferents qüestions des de la perspectiva de gènere.

En aquesta edició, les ponències han tractat el tema «Dones i lideratge: passat, present i futur», on ponents i participants han pogut reflexionar conjuntament i de forma crítica al voltant del paper de les dones com a líders en àmbits com ara l’activisme, la maternitat, l’economia, l’educació, els drets humans, etc.

A més, per a aquelles persones interessades, cal assenyalar que ja es troba oberta la crida a participacions i assistència per al XXI Congrés Presencial de l’IUEFG «La llar i el carrer. Representacions i rols de gènere en el món antic», que tindrà lloc el 29 i 30 de març de 2017.

Més informació: http://www.if.uji.es/