L'Associació de Ràdios Universitàries inicia l'emissió d'un programa informatiu conjunt

08/03/2016 | SCP

L'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya, a la qual pertany Vox UJI Ràdio, ha iniciat la realització d'un programa informatiu conjunt de periodicitat setmanal que serà emès en les diferents graelles de les emissores associades. Es tracta d'un programa informatiu per a la divulgació científica, és a dir, donar a conèixer la transferència de coneixement que realitzen les universitats i la labor educativa i de formació que ofereixen a la societat.

En aquest primer informatiu, coordinat per la Universitat Politècnica de València, han col·laborat amb les seues peces informatives la Universitat Jaume I de Castelló, la UNED, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Navarra, la UCAM de Múrcia, la Universitat d'Almeria, la Universitat d'Extremadura, la Universitat Miguel Hernández d'Elx i la Universitat Cardenal Herrera CEU.

Vox UJI Ràdio emetrà l'Informatiu ARU cada divendres a les 10 hores.

L'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya és la primera associació que agrupa professionals que desenvolupen la seua activitat en 26 ràdios universitàries espanyoles amb l'objectiu de potenciar la cooperació i interacció entre aquestes institucions, tant en l'assessorament mutu com en el desenvolupament de la coproducció, de programes educatius i formatius, així com de nous formats radiofònics.

Web d'ARU: http://www.asociacionderadiosuniversitarias.es/