L’UJI i Banco Santander ofereixen 51 beques per a pràctiques en PIMES

21/11/2015 | SCP

La Universitat Jaume I ha obert la convocatòria per a realitzar pràctiques externes curriculars en pimes o autònoms durant el curs 2015/16, dins del conveni de col·laboració signat per Banco Santander, CRUE i CEPYME. El nombre de places ofertes en aquesta convocatòria ascendeix a 51. Les sol·licituds poden presentar-se des del 16 de novembre fins al 5 de desembre de 2015 tots dos inclosos.

L'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) de la universitat pública de Castelló ha organitzat, per a dilluns 16 de novembre de 2015, una sessió informativa a l'Aula Magna de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, de 10 a 13 hores, per als alumnes interessats en sol·licitar-la i que compleixin els requisits d'accés. Per a poder acudir han d'inscriure's mitjançant http://inscripcio.uji.es/

L'estudiantat de l’UJI que estiga interessat podrà dur a terme les seues pràctiques externes curriculars en microempreses, en PIMES i amb autònoms. Les pràctiques que es realitzen dins d'aquest programa estaran integrades en els plans d'estudi de les corresponents titulacions de l’UJI i tindran una durada de sis mesos a jornada parcial (20 hores per setmana) o tres mesos a jornada completa (40 hores per setmana).

Per poder optar a la beca l'estudiant ha d'estar matriculat en l'assignatura pràctiques externes durant el curs acadèmic 2015/16, no estar realitzant-les ja i haver assistit al Pla de Formació del Banco Santander. L'estada en pràctiques començarà a partir de l'1 de març de 2016 i haurà de finalitzar abans del 30 de setembre de 2016. Banco Santander aportarà una ajuda econòmica de 600 euros bruts al mes per als que les fan a jornada completa o 300 euros per la jornada parcial, que podrà ser completada amb qualsevol altra aportació voluntària que ofereixi l'empresa de destinació.

Les beques pretenen integrar a l'estudiantat en la realitat institucional, empresarial i laboral del seu entorn social des del seu perfil professional, contribuint al desenvolupament de les seues competències (coneixements, habilitats, destreses i actituds) i a facilitar la transició de titulats universitaris al mercat de treball.

El programa, finançat per Banco Santander a través de la seua Divisió Global Santander Universitats, va néixer en 2011 gràcies a l'acord aconseguit entre Banco Santander, la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de la Petita i Mitja Empresa (CEPYME).

Convocatòria: http://ujiapps.uji.es/serveis/oipep/base/programes/pe/convocatories-ajudes/santander1516/