41 esportistes de l’UJI aconsegueixen una beca del programa de beques «Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de la Universitat Jaume I»

27/09/2015 | SCP

• Becas Villareal CF beques-villareal becasvillarrealcf2014-web

Estudiants becats en 2014. | FOTO: Damián Llorens

41 esportistes de la Universitat Jaume I rebran una de les beques del programa de beques de la «Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de l'UJI» amb les que es persegueix un doble objectiu: d’una banda, premiar aquells esportistes universitaris que siguen bons estudiants, tenint en compte la seua mitjana d'expedient acadèmic; i d’una altra, que a més siguen també bons esportistes, tenint en compte la seua activitat o resultats en una modalitat esportiva específica.

Aquest és el tercer any del programa de beques «Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de la Universitat Jaume I», consolidant el suport del Club Villarreal CF a l’estudiantat de la Jaume I. En aquesta ocasió el club groguet ha augmentat la dotació i ha destinat  20.000 euros per al programa de beques 2015 del qual es beneficiaran un total de 41 esportistes de 14 modalitats diferents i matriculats en 18 graus diferents.

Entre les modalitats esportives destaca el futbol amb 13 becats, ja que la selecció de l’UJI va quedar campiona en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU). Altres modalitats destacades són l’atletisme, on es troba l’actual subcampió europeu de pista coberta en la disciplina de triple salt, Pablo Torrijos; l’handbol, la natació i el piragüisme.

El lliurament de les beques «Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de la Universitat Jaume I» es realitzarà durant la Festa de l’Esport que tindrà lloc el 2 d’octubre de 2015 al saló d’actes del Centre de Postgrau i Consell Social de la Universitat Jaume I.

En la pàgina web del Servei d’esports es pot consultar la Resolució definitiva de la convocatòria del Programa de Beques «Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de la Universitat Jaume I».