La Universitat Jaume I celebra l’acte de clausura dels postgraus propis Un total de 241 estudiants han cursat màsters propis i cursos d’especialització i expert aquest curs

19/06/2015 | SCP

La Universitat Jaume I va celebrar el 18 de juny la clausura dels postgraus propis en un acte que va comptar amb la presència del rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent; la vicerectora d'Estudis, Isabel García; el president de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, Rafael Benavent, i el director acadèmic de Postgrau, Joaquín Beltrán.

Climent va destacar com a tret distintiu de la Universitat l’estret vincle amb el teixit productiu a través de la participació activa de professionals en la confecció dels plans d’estudi i en la formació pràctica de l’estudiantat. Així, va apuntar que «l’UJI s’ha consolidat com un espai d’oportunitats mitjançant una formació que té l’excel·lència com a horitzó i que pretén satisfer les necessitats i expectatives d’especialització tant de l’estudiantat com de les empreses i col·lectius professionals del nostre entorn pel que fa a les necessitats de capacitació i especialització de les persones».

En aquesta línia, va afegir que «ara, amb l'Escola de Doctorat, volem fer entendre també al teixit empresarial que el doctorat no és només una fase de la carrera docent, també és un camí de producció de coneixement per a la seua transferència a l’empresa, un focus d’innovació que hem de saber potenciar com a cantera de futur per a l’economia del nostre territori».

Finalment, el rector va agrair l’estudiantat la seua confiança en les propostes formatives de l’UJI i va felicitar-los per haver apostat per la formació com a instrument de canvi i de millora en la seua trajectòria personal i en la dels seus entorns més immediats encoratjant-los a continuar formant-se al llarg de tota la seua vida.

Aquest curs acadèmic 2014/2015, un total de 241 estudiants han cursat màsters propis i cursos d’especialització i expert oferts a través del Centre de Postgrau i de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa. Concretament, 76 alumnes corresponen a set màsters propis i 165 estudiants a 14 cursos d’especialització i d’expert.