L'UJI mostra la seua oferta acadèmica en la Jornada de Portes Obertes de l'Hospital Provincial de Castelló

11/06/2015 | SCP

La Universitat Jaume I participa un any més en la Jornada de Portes Obertes de l'Hospital Provincial de Castelló que se celebra el dissabte 13 de juny de 2015  de 10:30 a 14 hores. La jornada comptarà amb diverses activitats dirigides tant a xiquets i xiquetes com per a adults com tallers de primers auxilis, de rehabilitació, visites guiades, o accions de prevenció i promoció de la salut.

La UJI col·laborarà en la jornada amb un estand en el que s’ofererirà informació de l’oferta formativa de la Universitat, especialment destacant els tres graus de la Facultat de Ciències de la Salut, Medicina, Infermeria i Psicologia, i tota l’oferta de postgrau d’aquest àmbit.