Una estudiant de Publicitat de l’UJI queda finalista en el concurs nacional «Estudiantes con talento»

01/03/2015 | SCP

• Cristina Díaz premi-publicitat CristinaDaz

Cristina Díaz , estudiant del Grau de Publicitat i Relacions Públiques.

L'estudiant del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, Cristina Díaz Anichtchenko, ha quedat finalista del concurs de publicitat «Estudiantes con talento», organitzat per l'empresa InfinitC, i en el qual han participat vuit anunciants: Santander, Iberdrola, DKV Seguros, Coca-cola, Gallina Blanca, Correos, Yoigo i Toyota.

Els estudiants es van inscriure en aquest concurs al desembre i durant el període d'inscripció se'ls va assignar aleatòriament a cadascun un briefing de qualsevol d'aquestes marques, que van haver de resoldre en el termini d’un mes. Passat aquest termini, InfinitC va seleccionar entre dos i quatre finalistes per cada marca, que van haver de presentar el projecte als principals directius de màrqueting i comunicació d'aquestes empreses.

Entre tots els estudiants seleccionats, els organitzadors van fer una última selecció fins deixar vuit finalistes, que han obtingut com a premi la realització d'unes pràctiques en la mateixa empresa per a la qual van dissenyar la seua proposta. En el cas de Cristina Díaz Anichtchenko realitzarà les pràctiques en DKV Seguros, a les oficines de Barcelona. A més els finalistes han rebut una invitació per a participar en les Conferencias InfinitC sobre Patrocinio, que enguany se celebren a Girona entre els dies 24 i 26 de febrer.