Presentació de la comunitat GeoDevelopers

02/03/2015 | SCP

•  geodevelopers _MG_6952in

Els participants han explicat com introduir-se en el món del GIS. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

Membres del professorat i l'alumnat de la universitat pública castellonenca han presentat a la Universitat Jaume I la comunitat GeoDevelopers, un grup obert a qualsevol persona interessada en aquesta temàtica que té com a principal propòsit proporcionar coneixements informàtics i de GIS (sistema de informació geogràfica).

Durant l’acte, els participants han explicat com introduir-se tant en el món del GIS com el de la informàtica amb la descripció de conceptes de tecnologies espacials i algunes aplicacions. A més a més, s’han presentat alguns dels projectes realitzats pel Grup d’Investigació GEOTEC de l’UJI.

Els principals objectius d’aquesta comunitat, que existeix també en l’àmbit nacional, són conèixer persones amb les mateixes inquietuds, aprendre més coses i gaudir fent el que més els agrada.

Imatges: http://ujiapps.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2015/02/18/Geodevelopers/