El Màster Erasmus Mundus en Robòtica Avançada rep més de 400 sol·licituds per al curs 2015/2016

02/03/2015 | SCP

•  erasmus-robotica robotweb

El Màster Erasmus Mundus en Robòtica Avançada (EMARO+) aprovat per la Comissió Europea en 2014 ha rebut un total de 432 sol·licituds de beca de la Comissió Europea per a cursar el màster durant el bienni 2015-2017.

Els candidats procedeixen de 51 països diferents d'Amèrica del Nord i del Sud, Europa, Àsia i Àfrica. Del total de sol·licituds rebudes, 258 han estat admeses a tràmit, i la resta excloses per no complir algun requisit o no aportar tota la documentació necessària.

El comitè de selecció ha elaborat dues llistes prioritzades de candidats (europeus i no europeus) per optar a les beques del mateix consorci i d'altres organismes. Entre els primers 18 seleccionats per aplicació del barem hi ha paritat entre homes i dones.

El Màster EMARO+ l'imparteix un consorci de quatre universitats: Jaume I de Castelló, Ecole Central de Nantes (coordinadora), Gènova i Politècnica de Varsòvia. Té una durada de dos anys i l'alumnat ha de cursar-lo, almenys, en dues universitats diferents del consorci. La universitat pública de Castelló impartirà la docència en el segon any, durant el curs 2016/17.