L’oferta formativa d’AlumniSAUJI per al segon semestre inclou idiomes, oci, salut i tallers per a millorar en la recerca d’ocupació

19/01/2015 | SCP

Programa AlumniSAUJI Bàsic

AlumniSAUJI centra l’oferta formativa per al segon semestre en idiomes, amb cursos enfocats especialment a l’obtenció de certificats de nivell d’anglès; oci, salut i tallers per a superar els processos de selecció en la recerca d’ocupació o per a millorar el rendiment en el treball d’equip.

Pel que fa als idiomes, en gener començaran dos nous cursos de català superior C2 que permetran l’alumnat consolidar les seues competències lingüístiques i els certificats dels quals, que seran expedits pel Servei de Llengües i Terminologia de l’UJI i, tenen el reconeixement de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV), entre d’altres institucions competents en matèria lingüística.

Els cursos intensius de preparació de B1 i B2 d’anglès, que tindran lloc d’abril a maig, estan pensats per a adquirir els coneixements i temari necessaris per a les convocatòries de les proves de certificació d’idiomes per a l’obtenció del certificats dels nivells Intermediate B1 i Upper-Intermediate B2, respectivament, ja que són els nivells més demandats per a accedir al mercat laboral tant públic com privat.

Els tallers que completen les activitats este semestre seran «Claus per donar-te d’alta en els portals d’ocupació», «Procés de selecció: experimenta les dinàmiques de grup», «Convenç_te, Convenç_tu: elabora un discurs atractiu en dos minuts» i «Cohesió d’equips: augmenta el teu rendiment de treball» i un curs per a elaborar presentacions professionals o acadèmiques de manera visual i eficaç amb la plataforma Prezi.

No obstant això, AlumniSAUJI no oblida els interessos personals i l’oci en la seua formació i també ofereix un curs d’alimentació i nutrició al febrer i un taller d’elaboració de cosmètics econaturals per a ús domèstic al maig.

Les primeres preinscripcions ja estan obertes i corresponen als cursos de català superior C2, «Presentacions eficaces amb Prezi» i «Alimentació i nutrició en totes les etapes del cicle vital».

Els cursos s’adrecen als membres d’AlumniSAUJI Premium, tot i que si queden places vacants s’obriran també a la resta de la comunitat universitària i públic general.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats.

Més informació o Web AlumniSAUJI