L’UJI dóna la benvinguda als 36 estudiants llatinoamericans beneficiaris de beques de màster i ajudes de doctorat de Banco Santander

08/12/2014 | SCP

• Becats Santander becats-santander becats-santander-web

Estudiants de màster i doctorat procedents d'Amèrica Llatina becats per Banco Santander. | FOTO: VOX UJI

La Universitat Jaume I (UJI) ha donat la benvinguda als estudiants de màster i doctorat procedents d'Amèrica Llatina becats per Banco Santander, a través de la Divisió Global Santander Universitats. En concret es beneficiaran d'aquestes beques i ajudes 25 estudiants de màster i 11 de doctorat durant el curs 2014-2015.

La convocatòria de màster concedeix beques de matrícula de fins a 2.000 euros als estudis de màsters online i addicionalment a aquesta quantitat uns altres 2.000 euros per a aquells alumnes que cursen estudis presencials. Aquest programa, que es va iniciar en 2007, s'ha anat consolidant al llarg dels anys i ha permès que fins al moment més de 175 estudiants de 16 nacionalitats diferents hagen pogut realitzar els seus estudis de màster en l’UJI.

Per la seua banda, el programa d'ajudes per a estudiants de doctorat, iniciat l'any 2010, ha beneficiat a més de 30 estudiants llatinoamericans amb una ajuda econòmica de 5.000 euros per alumne per a així donar continuïtat als estudis de màster iniciats en l’UJI i que prosseguisquen amb els seus doctorats.

L'acte s'ha iniciat amb la benvinguda a càrrec de la Vicerectora d'Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, i Paula Roncero González, directora de l'oficina del Banc Santander en l’UJI. La directora acadèmica de l'Oficina de Relacions Internacionals, Mercedes Sanz Gil, va presentar l'àmplia oferta acadèmica, investigadora, cultural i de serveis que ofereix la Universitat Jaume I amb el vídeo “UJI és +”. Posteriorment Aurora Ruiz García, tècnica de l'Oficina de Relacions Internacionals, va explicar als estudiants qüestions pràctiques sobre la seua estada a Espanya i les seues obligacions com a becaris. Finalment, la directora acadèmica de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, Carmen Lázaro, els va informar sobre el programa UJI-Voluntària.

Banco Santander col·labora des de l'any 2000 amb la Universitat Jaume I en el desenvolupament de diverses iniciatives a través de la seua Divisió Global Santander Universitats. El Banco Santander col·labora amb més de 1.040 universitats i centres de recerca de tot el món.