Membres del Consell Social de l’UJI visiten les instal·lacions universitàries

21/11/2014 | SCP

•  visita-consell-social _MG_6908in

Visita dels membres del Consell Social. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La Universitat Jaume I ha organitzat una visita institucional per a donar a conèixer les instal·lacions universitàries als nous membres del Consell Social. Hi han participat el president d’aquest òrgan, José Luis Breva; el secretari general de l’UJI, José Luis Blasco, la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el gerent, Andrés Marzal, i els vocals: Javier Grandío, Ernesto Tarragón, María José Sanmartí, Carlos Cabrera, Rafael Montero, Ignacio Ferrer, José Antonio Herranz, Tomás Molins, Pilar Chiva, Rafael Cerdá i Berta Rapalo.

En primer lloc han visitat la sala de vistes, la sala de criminalística i la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Després s’han desplaçat a la Facultat de Ciències Humanes i Socials per a conèixer l’Aula Magna, el Laboratori de Comunicació i el Laboratori d’Interpretació. A continuació, han visitat la piscina i les pistes esportives del Servei d’Esports. Més tard han visitat la Biblioteca i la sala de dissecció i osteoteca, la sala de simulació i la sala d’observació de la Facultat de Ciències de la Salut. I per últim, han conegut el laboratori docent i d’investigació de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Imatges: http://ujiapps.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2014/11/19/consell-social/