L'atleta Pablo Torrijos, premiat en la Gala de l'Esport Provincial com a millor esportista universitari

20/11/2014 | SCP

• Pablo Torrijos gala-esport pablo-torrijos350

Pablo Torrijos i Vicent Climent en la Gala de l'Esport Provincial. | FOTO: VOX UJI

Pablo Torrijos, atleta de la Universitat Jaume I, va ser premiat com a millor esportista universitari en la XVIII Gala de l'Esport Provincial, organitzada per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, amb la col·laboració de la Diputació i de l'Ajuntament de Benicàssim. En la gala l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló va lliurar un total de 28 guardons: 21 premis a esportistes provincials i 17 esments especials.

Torrijos és estudiant del Grau en Criminologia i Seguretat de l’UJI i pertany al programa d'esportistes d'elit de la universitat des del curs 2010. El palmarès d'aquest jove esportista de 22 anys, que pertany al club Playas de Castellón, és impressionant, amb campionats d'Espanya en categoria juvenil, junior, promesa i absoluta en triple salt. També cal destacar la seua internacionalitat amb la selecció espanyola en campionats del món i europeus.