L’artista Rossana Zaera dóna sis obres a la Universitat Jaume I

24/11/2014 | SCP

•  donacio-zaera _MG_7559in

Les obres estan emmarcades en el projecte artístic-pedagògic «Humanas, demasiado humanas». | FOTO: ÀLEX PÉREZ

L’artista Rossana Zaera ha donat a la Universitat Jaume I sis obres de la sèrie «Heridas, cicatrices y otras condecoraciones» emmarcades en el projecte artístic-pedagògic Humanas, demasiado humanas i que es van exposar el passat mes d’abril a la Llotja del Cànem.

Es tracta d’unes obres la finalitat de les quals és generar una reflexió sobre el dolor i les seues ferides, i posar de manifest la similitud que existeix entre les formes-grafies de les ferides i cicatrius de l'ésser humà i les de la naturalesa, i també sobre la seua forma de guarir-les. «Es tracta de fotografies realitzades durant un llarg procés i que m’ha permès descobrir la bellesa més oculta i diferent que hi ha darrare dels arbres» ha assenyalat Zaera que a més s’ha mostrat molt agraïda amb la Universitat.

Per la seua part, el rector de l'UJI, Vicent Climent, ha manifestat el seu agraïment a l’artista «per la seua generositat una vegada més amb la Universitat i aquesta nova donació d’algunes de les seues obres que de segur agradaran a la comunitat universitària». D’aquesta manera, el rector ha fet referència a la donació de dues obres de l’artista castellonenca quan l'UJI va iniciar els estudis de Ciències de la Salut i que formen part de la sèrie «Habitación 450».