L'UJI signa un conveni amb el Col·legi Oficial de Fisioterapeutes de la Comunitat Valenciana

07/12/2014 | SCP

•  conveni-fisioterapia Conveni_fisio_DLL18_in

El conveni afavorirà la difusió de la Fisioteràpia entre la comunitat universitària i la formació en aquest àmbit. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, i el degà del Col·legi Oficial de Fisioterapeutes de la Comunitat Valenciana, Josep Benítez, van signar dimecres 26 de novembre de 2014 un conveni marc de col·laboració entre ambdues entitats amb l’objectiu d’afavorir en la difusió del coneixement de la Fisioteràpia entre la comunitat universitària i l’organització d’activitats de formació.

Les modalitats concretes d’accions i intercanvi d’experiències s’incorporaran al conveni marc mitjançant protocols i contemplaran, la realització de projectes d’investigació, el coneixement d’aquesta disciplina entre la societat, l'assessorament mutu o l’intercanvi d’experiència en el marc de jornades, congressos, cursos o qualsevol altra acció docent.

El degà del Col·legi Oficial de Fisioterapeutes de la Comunitat Valenciana ha mostrat la seua satisfacció per la firma d’aquest conveni que «permetrà apropar-se als professionals de la salut i per extensió a tota la societat» ha comentat. Per la seua banda, el rector ha indicat que l’acord «servirà per a enfortir l’àmbit de ciències de la salut des del punt de vista dels professionals i fer difusió de la important tasca que realitzen en benefici de la salut».

L’acte ha comptat també amb la participació del secretari general de l’UJI, José Luis Blasco, el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester, per part de la universitat, i de Yasser Alakhadar, vicedegà del col·legi, Bibiana Font, vocal de la Junta de Govern i Jesús Ramírez, delegat provincial a Castelló, per part del Col·legi Oficial de Fisioterapeutes de la Comunitat Valenciana.

Imatges de l’acte: http://ujiapps.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2014/11/26/conveni-fisioterapeutas/