L’UJI i l’Associació de Metges Senior de l’Hospital General de Castelló signen un conveni marc de col·laboració

21/11/2014 | SCP

•  conveni-metges _MG_7557in

Vicent Climent i José Manuel Martín en la signatura del conveni. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

El rector de la Universitat Jaume I de Castellón, Vicent Climent, i el president de l’Associació de Metges Senior de l’Hospital General de Castelló, José Manuel Martín Arenós, han signat un conveni marc de col·laboració per difondre els coneixements en medicina i propiciar activitats de formació.

El president de l’associació, José Manuel Martín, ha comentat que «avui és un dia important perquè s’inicia una relació que espere siga molt fructífera». Martín s’ha mostrat molt satisfet «pel recolzament humà en l’àmbit professional que suposa un acord com aquest i que ens permetrà traslladar la nostra experiència de treball a les noves generacions».

Per la seua banda el rector, Vicent Climent, ha destacat l’aspecte vocacional de les professions de l’àmbit de la salut i «l’important paper que poden jugar els metges senior en la transmissió d’aquests valors a les joves generacions».

L’Associació de Metges Senior de l’Hospital General de Castelló està integrada per quaranta-dos facultatius ja retirats que han treballat en aquest centre hospitalari.

A l'acte també han assistit, per part de la universitat pública de Castelló, el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester; el director de la Universitat per a Majors, Salvador Cabedo i Juan Vicente Sánchez Andrés, director de la Unitat Predepartamental de Medicina. Per part de l’associació hi han participat Vicente Ripollés, vicepresident; Eduardo Buesa, secretari; Antonio Palau i José Ramón Broch, vocals i Aquilino Rozas, membre de l’associació.