El professor Santiago Luis de l'UJI presidirà la Divisió de Química i Medi Ambient de l’Associació Europea de Ciències Químiques i Mol·leculars

11/09/2014 | SCP

• Santiago Luis santiago_luis santiago_luis

Santiago Luis Lafuente, catedràtic de Química Orgànica de la Universitat Jaume I. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El catedràtic de Química Orgànica de la Universitat Jaume I, Santiago Luis Lafuente, ha sigut nomenat president de la Divisió de Química i Medi Ambient de l’Associació Europea de Ciències Químiques i Mol·leculars (EuCheMS) per al període 2015-2017, durant la cinquena edició del congrés d’aquesta associació celebrat la primera setmana de setembre a Estambul.

El professor Luis és des de fa uns anys representant de la Reial Societat Espanyola de Química en la Divisió de Química i Medi Ambient (DCE) i en el Working Party de Química Verda (Green Chemistry). La DCE és una de les divisions més actives d'EuCheMS: en l’últim congrés, més de la quarta part de les comunicacions presentades estaven relacionades amb aquesta divisió.