L’Ajuntament de Castelló aportarà 118.000 euros per a activitats i projectes de l'UJI

11/09/2014 | SCP

• Conveni Ajuntament de Castelló conveni-ajuntament BatallerfirmaconvenioUJICliment350

Vicent Climent i Alfonso Bataller en la signatura del conveni. | FOTO: AJUNTAMENT DE CASTELLÓ

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i l’alcalde de Castelló, Alfonso Bataller, han signat un conveni de col·laboració pel qual el consistori aportarà 118.000 euros destinats a diferents activitats i projectes conjunts amb l’UJI.

Concretament, l’Ajuntament de Castelló col·laborarà en l’activitat «Imaginària»; la Mostra de Teatre «Reclam»; activitats commemoratives, divulgatives i jornades de caràcter cultural; la programació expositiva de la Llotja del Cànem; la Universitat per a Majors, i el projecte «Family Programme», a més de col·laborar en les activitats que desenvolupe la Càtedra d’Estalvi i Eficiència Energètica de l’UJI.

Altres notícies:

L’Ajuntament de Castelló destinarà 1.000 euros al Màster en Estudis de Pau, Conflictes i Desenvolupament