AlumniSAUJI presenta la seua oferta de formació per al curs 2014/2015 Les primeres preinscripcions començaran la segona quinzena de setembre

08/09/2014 | SCP

El programa de l’antic alumnat i els amics i amigues de la Universitat Jaume I, AlumniSAUJI, presenta enguany una completa i variada oferta formativa composta per 11 cursos de formació continuada i vuit tallers de millora professional.

Els cursos combinen els idiomes amb temàtiques que pretenen ajudar l’alumnat que vol completar la seua formació en àrees com ara la informàtica o d’altres més relacionades amb l’oci i la vida personal, com ara l’autoconeixement a través de la fotografia, la nutrició i l’alimentació o l’elaboració de cosmètics per a ús domèstic. A més a més, part de l’oferta formativa s’ofereix en modalitat a distància per tal de facilitar l’accés sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

Quant a l’oferta per a la millora professional, AlumniSAUJI enceta una programació de tallers que se celebraran mensualment i que tindran una durada de dues hores. D’aquesta manera s’aconsegueix donar en sessions intensives una orientació bàsica i pràctica dels aspectes més rellevants per a la cerca de feina o la millora de determinats aspectes de l’àmbit laboral. En els tallers s’abordaran temes com ara les malalties laborals, els usos correctes i incorrectes del correu electrònic, els portals d’ocupació, com afrontar els actuals processos de selecció de personal, saber treballar en equip a l’empresa o la comunicació verbal i no verbal.

Les primeres preinscripcions començaran la segona quinzena de setembre i corresponen als cursos de català superior C2 i anglès nivells A2 i B1 i als tallers de «Resolució creativa de problemes» i «Ergonomia per a evitar lesions i contractures al lloc de treball».

Les activitats formatives s’adrecen als membres d’AlumniSAUJI Premium, tot i que si queden places vacants s’obriran també a la resta de la comunitat universitària i públic general. D’altra banda, els tallers de millora professional només estaran oberts per a la comunitat universitària i existeix la possibilitat d’un abonament, amb el qual els assistents poden estalviar-se part de l’import de la inscripció.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per a enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es

Cursos: http://ujiapps.uji.es/serveis/sauji/ambits2/formacio-continuada/premium/cursossauji/

Tallers: http://ujiapps.uji.es/serveis/sauji/ambits1/millora-professional/premium/tgenerics/