77 estudiants de la Universitat Jaume I realitzen pràctiques a la Refineria de BP Castelló

25/07/2014 | SCP

• Pràctiques BP practiques-bp AlumnosUJIenBP

Estudiants universitaris que realitzen pràctiques a la Refineria de BP a Castellón. | FOTO: BP

Un total de 77 estudiants universitaris de l’UJI completen la seua formació a la Refineria de BP a Castelló que aposta des de fa anys per la formació dels joves. Per aquest motiu, com en cursos anteriors, la planta acull en pràctiques els estudiants de l’UJI i altres 17 estudiants de cicles formatius superiors de diferents instituts de la província.

Les pràctiques universitàries a la refineria s'emmarquen dins del conveni de col·laboració existent entre la Refineria i la Universitat Jaume I de Castelló. Els alumnes procedeixen d'enginyeries tant tècniques com superiors (informàtica, química, disseny, o mecànica), d'Administració d'Empreses, de Publicitat i Relacions Públiques o de la llicenciatura en Química. Molts d'aquests estudiants aprofitaran la seua estada en la refineria per a realitzar el seu projecte de fi de carrera.

Enguany, a més, la refineria de BP a Castelló ha posat en marxa una beca per a titulats, per la qual un nombrós grup de joves titulats fa menys de tres anys completaran la seua formació amb pràctiques en la planta. Aquests joves provenen dels graus d'Enginyeria, Administració d'Empreses i Publicitat i Relacions Públiques.

Acostar l'empresa als universitaris
Com a universitat vinculada amv la societat, l’UJI aposta per promoure convenis de col·laboració que involucren el teixit empresarial i social en les activitats de la universitat. És conscient que cada vegada és més necessària la col·laboració entre totes les entitats que participen en el desenvolupament social i econòmic del seu entorn. Per la seua banda, BP Oil ha mostrat sempre el seu interès a promoure la docència, la recerca, el desenvolupament i la innovació en l'àmbit universitari.

BP
BP és una de les majors companyies energètiques a escala mundial que proporciona servei a milions de clients cada dia en més de 90 països en cinc continents i té més de 80.000 empleats. Les seues principals activitats són exploració i producció; refinament i màrqueting, i energies alternatives, un negoci que proporciona energia amb baixes emissions de carboni. A través d'aquestes activitats, BP proveeix combustible per al transport; energia per a calefacció i llum, serveis de comercialització i productes petroquímics per a una varietat d'aplicacions.