La Universitat Jaume I i BP Oil España lliuren 13 beques per a estades en universitats d'Amèrica del Nord

03/07/2014 | SCP

• Beques BP beques-bp Becas_BP_DLL25_mw

Estudiants becats per a realitzar estades en universitats d'Amèrica del Nord. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I i BP Oil España han lliurat 13 beques d’intercanvi per a estades en universitats d'Amèrica del Nord. L'acte ha comptat amb la presència de la vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el cap de relacions externes de BP Oil España, Juan Carlos Navarro, i el director acadèmic de l'Oficina de Relacions Internacionals, Ricardo Chiva.

Fortanet ha destacat la gran varietat de programes de mobilitat que posseeix l’UJI, dels quals es beneficien al voltant de 500 estudiants cada any. Quant al programa d'intercanvi amb Amèrica del Nord, ha assenyalat que, des que es va iniciar fa 16 anys, hi han participat al voltant de 5.300 estudiants, però només 300 han aconseguit una beca. En aquest sentit, ha donat l'enhorabona als estudiants becats, ja que les places per als Estats Units són molt limitades i s'exigeixen uns requisits més elevats. Així mateix, ha posat en relleu que «el multilingüisme és una de les prioritats de l’UJI, i l'oportunitat de poder anar als Estats Units i realitzar una estada allí és molt important per al currículum i la carrera professional».

Per la seua banda, Navarro ha instat els estudiants becats a aprofitar al màxim aquesta oportunitat. «Per a nosaltres, és molt important que els estudiants de Castelló es preparen i puguen optar a ser els millors», ha apuntat.

Fotografies