L’UJI.app s’actualitza per a incorporar les notícies científiques del videoblog Ciència UJI TV en el Dia Mundial d’Internet

19/05/2014 | SCP

En commemoració del Dia Mundial d’Internet, 17 de maig, la universitat pública de Castelló ha actualitzat l’UJI.app per a incorporar les notícies científiques del videoblog Ciència UJI TV (http://blogs.uji.es/cienciatv/), un canal gestionat per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació del Servei de Comunicació i Publicacions on es recullen els avanços en investigació aconseguits al campus castellonenc, material divulgatiu de les diferents disciplines científiques, continguts produïts pels grups i instituts d’investigació i vocabulari científic en format audiovisual i multilingüe (valencià, castellà i anglès).

L’aplicació oficial de la Universitat Jaume I per a dispositius mòbil està adreçada tant a la comunitat universitària com a la ciutadania de Castelló. Ofereix nous canals de comunicació entre la Universitat i els seus públics des de dos àmbits: la difusió d'activitats i informació d'utilitat institucional i l'àmbit docent.

En l’àmbit de la difusió d’activitats i informació útil es posen a l'abast de tota la comunitat i la ciutadania de Castelló diverses funcionalitats, com ara la consulta en temps real de la disponibilitat de bicicletes a qualsevol estació BiciCas, l'hora d'arribada d'autobusos a qualsevol parada, notícies institucionals i científiques, agenda institucional, recerca i ubicació de localitzacions dins de la universitat, etc.

Quant a l'àmbit docent, es posa a l'abast del professorat i alumnat una funcionalitat de comunicació persona a persona, o persona a grup, mitjançant una eina de missatgeria instantània (tipus Whatsapp, Telegram, etc.), i un servei de notificacions automàtic que manté al dia a l'estudiantat sobre les tasques i esdeveniments d'agenda incloses a l'AulaVirtual.

Més informació: http://ujiapps.uji.es/institucional/uji/presentacio/apps/uji/