La selecció d'atletisme de l'UJI aconsegueix un total de set medalles al campionat universitari Els atletes de l'UJI guanyen tres medalles d'or, una d'argent i tres de bronze a Cartagena

16/05/2014 | SCP

Els atletes de l'UJI han tingut una excel·lent actuació en els Campionats d'Espanya Universitaris (CEU) d'atletisme que es van celebrar a Cartagena els dies 9 i 10 de maig de 2014. Cal destacar que amb les set medalles aconseguides l'UJI ha aconseguit un històric tercer lloc al medaller, classificació en la qual han puntuat 30 universitats espanyoles.

Els universitaris de la Jaume I van aconseguir tres ors que van ser per a Juan Vicente Mampel en la prova de llançament de martell amb un millor registre de 62,29 m; Víctor Ruiz  en una esplèndida carrera de 800 m.l. amb un gran crono de 1:51:08, i per al triplista Pablo Torrijos, que el dia anterior guanyava l'argent en triple amb 16,30 i que aquesta vegada va pujar al més alt del podi en la prova de longitud amb un millor salt de 7,56. Finalment, els tres bronzes van ser per a Eric Peñalver en la prova de 3.000 metres obstacles amb 9:14:85, per a Alexis Satre en l'altura amb un millor salt de 2,02 m i per a José Emilio Bellido també en triple salt amb 16,29 m.

Cal destacar també els llocs finalistes que van aconseguir Andrea Cabré (setena) en els 5.000 metres marxa; Augusto Solsona (quart) en el llançament de martell i Felicitat Castellet (cinquena) en el triple salt, que van quedar els entre els vuit millors de les seues respectives proves.