L’UJI aconsegueix nou medalles en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

17/04/2014 | SCP

La Universitat Jaume I va aconseguir un total de nou medalles en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU), que va tenir lloc els dies 11 i 12 d’abril de 2014 a les pistes d’atletisme de l’UJI i en què van participar set universitats de la Comunitat Valenciana.

Els atletes de l’UJI van pujar al pòdium un total de nou vegades per a recollir sis ors, dos argents i un bronze. Els guanyadors i guanyadores de les medalles d’or van ser Alexis Sastre en triple salt, Victor Ruiz en 5.000 metres llisos, Juan Vicente Mampel en llançament de martell, Andrea Cabré en 5 km marxa i els equips de relleus masculins de 4 x 100 i 4 x 400 metres. Les medalles d’argent van anar a parar novament a Alexis Sastre en la prova d’alçada i a Augusto Solsona en llançament de martell. Per últim, cal destacar el bronze de Bárbara Hernando en 1.500 metres, tot i no ser la seua especialitat.

Finalment, pel que fa al global del medaller de la competició, va quedar campiona la Universitat de València seguida de la Universitat Jaume I i amb la Universitat d’Alacant com a tercera classificada. Ara només cal mantenir aquests bons resultats en el Campionat d’Espanya Universitari que tindrà lloc a Cartagena els dies 10 i 11 de maig de 2014, organitzat per l’UCAM de Múrcia.