L’UJI renova la representació de les juntes dels quatre centres universitaris

25/03/2014 | SCP

• Eleccions centre eleccions-centres Eleccions_DLL012_mw

La pròxima cita electoral serà el 14 d’abril de 2014. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I ha celebrat dilluns 17 de març de 2014 eleccions als quatre centres per a renovar la representació dels diferents col·lectius en les juntes de centre. La pròxima cita electoral serà el 14 d’abril de 2014, dia en què els membres de les juntes de centre elegiran les persones que ocuparan els deganats i la direcció de les tres facultats i l’Escola de la universitat pública de Castelló.

La participació per centres ha sigut del 57,6% en el col·lectiu de PDI doctor amb vinculació permanent i del 31,8% per la resta a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals; 56% per al PDI doctor amb vinculació permanent i 45% per a la resta a la Facultat de Ciències Humanes i Socials; 58,2% per al PDI doctor amb vinculació permanent a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; i el 56,8% del PDI doctor amb vinculació permanent i el 37% de la resta a la Facultat de Ciències de la Salut.

La representació del personal d’administració i serveis ha sigut proclamada directament per la Junta Electoral, atès que el nombre de candidatures presentades per a l’estament era igual o inferior al nombre de llocs que calia cobrir, igual que ha ocorregut en l’estament de resta de PDI de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, i segons estableix la normativa electoral vigent.

Més informació: http://ujiapps.uji.es/institucional/eleccions/curs20132014/