L’OAPEE elegeix el programa intensiu Erasmus «Sustainable Tourism Management» de l’UJI com a projecte inspirador

05/02/2014 | SCP

• Sustainable Tourism Management erasmus-turisme erasmus-turisme

Estudiantat i professorat del programa intensiu en la seua estada a l'UJI en l'any 2012. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Els professors del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting Rafael Lapiedra i Rosa María Rodríguez, responsables del programa intensiu Erasmus «Sustainable Tourism Management» liderat per la Universitat Jaume I en el període 2011-2013, han participat dimarts 21 de gener de 2014 en la sessió de bones pràctiques de projectes inspiradors a la Fira de Valorització del Programa d’Aprenentatge Permanent que s'ha realitzat durant els dies 21 i 22 de gener a Madrid.

L’Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus (OAPEE) ha destacat d’aquest programa la bona gestió dels fons europeus, els positius resultats de l’auditoria de sistemes i l’enfocament i l’actualitat de l’àrea d’estudis. En el programa Sustainable Tourism Management participen 48 persones (42 membres de l’estudiantat i sis del professorat) i hi participen les universitats de Salford al Regne Unit i Pirkanmaa University of Applied Sciences a Finlàndia com a sòcies. El programa se centra en la manera d’identificar la situació actual del turisme dins d’una varietat de destinacions per a plantejar i aplicar plans de desenvolupament sostenible. El programa també ofereix a l’estudiantat l’experiència de treballar com a part d’un equip internacional que analitza la gestió del temps en el turisme sostenible.

Un programa intensiu Erasmus és un programa d'estudis de curta durada en el qual participa estudiantat i personal docent d'institucions d'educació superior de diferents països, que es troben durant almenys 10 dies per a realitzar una activitat conjunta que no es pot dur a terme a distància. L'OAPEE finança el desplaçament i l'allotjament del professorat i de l’estudiantat, que pot obtenir el reconeixement acadèmic de l'activitat si està matriculat en un grau o màster de les universitats sòcies europees.

Altres notícies de la FCJE:

Els estudiants del Grau en Turisme van visitar la Fira Internacional de Turisme FITUR