La Universitat Jaume I millora la seua xarxa sense fils Les millores han estat dirigides a optimitzar el rendiment de la xarxa

16/01/2014 | SCP

• UJI xarxa-sense-fils xarxa-sense-fils

L’ús de la xarxa sense fils ha crescut exponencialment. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El Servei d’Informàtica ha realitzat en les darreres setmanes treballs de millora en la xarxa sense fils de la Universitat Jaume I de Castelló. Aquestes millores han estat dirigides a optimitzar el rendiment de la xarxa, que havia baixat a causa del creixement exponencial en l’ús d’aquest servei i la consegüent saturació d'aquest.

En la pàgina del servei (http://www.si.uji.es), dins de l’apartat de connexió a la xarxa s’hi pot trobar tota la informació necessària per a realitzar la connexió per als diversos sistemes operatius. Si hi ha qualsevol problema o dubte amb la connexió es pot fer un part d’intervenció al Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) o, si es necessita atenció presencial, acudir al Servei d’Informàtica de dilluns a divendres de 12 a 14 hores i dimarts també de 16 a 18 hores.