L’UJI i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies promocionaran els hàbits saludables i la salut laboral

17/12/2013 | SCP

• UJI i FVMP conveni-fvmp Federacio_Municipis_DC017_mw

El rector de l'UJI, Vicent Climent, i la presidenta de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Elena Bastidas. | FOTO: DIEGO CLIMENT

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, i la presidenta de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Elena Bastidas, han signat dimecres 27 de novembre un conveni de col·laboració entre les dues institucions amb l’objectiu de promocionar els hàbits saludables, la salut laboral i els valors socials entre la població, i en concret, entre la població infantil, amb la finalitat de millorar la seua salut al llarg de la seua vida.

Per a complir aquest objectiu, es donarà difusió al programa de City Salud de la Fundació Pfizer i s’aprofundirà en l’aprenentatge de valors com l’esport, la bona alimentació, l’activitat física, la higiene, l’esperit esportiu, la conservació de la natura, el reciclatge, l’aprofitament del temps, l’equilibri entre treball i oci, el respecte i la solidaritat.

Elena Bastidas ha destacat que el conveni permetrà millorar la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes dels municipis de la Comunitat Valenciana mitjançant el foment dels hàbits saludables, i Vicent Climent ha comentat que aquesta col·laboració servirà per a traslladar el coneixement i les bones pràctiques de la nova Facultat de Ciències de la Salut de l’UJI a la societat.

En l’acte han estats presents també el secretari general de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, José Antonio Redorat, i la catedràtica d’Anatomia i Embriologia Humana de la Universitat Jaume I, María Trinidad Herrero.

Imatges: https://www.uji.es/noticies/foto/num&id_a=34771325