Jornada: «Una mirada de futur sobre la transferència de coneixement en l'àmbit social i humanístic»

18/05/2022 | SCP

Data: 25 de maig, 2022
Acte: Jornada
Títol: «Una mirada de futuro sobre la transferencia de conocimiento en el ámbito social y humanístico. El sexenni de transferència»
Hora: 11 hores
Lloc: sala d'actes de l'Escola de Doctorat i Consell Social
Entitat: IUDESP-UJI

Breu descripció: L'objectiu de la jornada és pensar les estratègies per a aconseguir la transferència del coneixement generat en les universitats a la societat, específicament en les àrees de ciències socials, humanitats i empresarials.

La jornada comptarà amb la participació de Salustiano Mato, ex-rector de la Universitat de Vigo que va presidir la comissió assessora per a la posada en marxa del sexenni de transferència en la ANECA. Actualment és vicepresident adjunt de la CRUE i president de la comissió general tècnica de la Conferència de Rectors d'Universitats del Sud-oest Europeu (CRUSOE).

L'acte es desenvoluparà de manera presencial i també en línia i és obert a tot el públic interessat, fonamentalment el professorat universitari.

Més informació:
benet@uji.es (Vicente J. Benet, director del IUDESP)
eescrig@uji.es       (Elena Escrig, secretària del IUDESP)