Taula redona: «Estudies o dissenyes?»

26/10/2020 | SCP

Data: 27 d’octubre 2020
Acte: Taula redona: «Estudies o dissenyes?
»
Lloc: en línia
Hora: 18.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Associació La Plantilla

Breu descripció: La Plantilla Associació de Disseny estrena un nou tipus d’event. Una taula rodona a mode de conversa informal entre tres dissenyadors sobre el disseny més enllà de les aules i els estudis i en la que exploraran fora dels projectes professionals i les escoles de disseny, y la importància d’aprendre’l també fora dels espais purament educatius.

Entre els invitats es troben Miguel Oury, un antic estudiant del grau en Disseny Industrial que ha emprès el seu propi estudi, Borja Sánchez, també antic estudiant del grau i que ara mateix es troba treballant a Masquespacio, y David Díaz, d’Akane Studio, en representació de La Exprimidora, l’associació de dissenyadors i creatius de Castelló. Amb ells es debatrà sobre els distints punts de vista, tant en l'àmbit educatiu com professional, dins del món del disseny.

L’event es retransmetrà a través al canal de Youtube de La Plantilla i del web
laplantilla.uji.es/live/.