V Congrés de Joves Investigadors de la RSME

Títol: V Congrés de Joves Investigadors de la RSME
Lloc: Escola de Doctorat i Consell Social
Hora: matí i tarda
Organitza: Real Sociedad Matemática Española i Institut Universitari de Matemàtiques i Aplicacions de Castelló. Universitat Jaume I

Pàgina web: https://jovenesrsme2020.com/

Descripció: entre el 27 i el 31 de gener se celebrarà a l'Escola de Doctorat i Consell Social de la Universitat Jaume I de Castelló el V Congrés de Joves Investigadors de la RSME, amb el propòsit de reunir joves matemàtics i matemàtiques per a compartir i debatre els avanços més recents en totes les àrees d'aquesta disciplina i establir llaços de col·laboració que perduren en el temps.

El programa científic consta de diverses conferències plenàries de caràcter interdisciplinari, així com de diverses sessions especials pertanyents a diferents camps que s'estudien en matemàtiques. Aquest programa es complementa amb una sessió de pòsters.

El comitè científic està format per Juan Calvo Yagüe (Universitat de Granada), Ana Hurtado Cortegana (Universitat de Granada), Alejandro Miralles Montolio (Universitat Jaume I), Diego Ruano Benito (Universitat de Valladolid), Beatriz Sinova Fernández (Universitat d'Oviedo) i Carolina Vallejo Rodríguez (ICMAT).