Dia dels Sistemes d'Informació Geogràfica

Lloc: Jardí dels Sentits, Universitat Jaume I
Hora: 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Els Sistemes d’Informació Geogràfica (GIS en anglès) ens ajuden a recopilar, analitzar i visualitzar dades geogràfiques pera ajudar-nos a prendre millors decisions.

L'objectiu del GIS Day és el de difondre les aplicacions GIS que estan marcant la diferència en la nostra societat. Durant aquesta setmana s’organitzen activitats, xerrades, mapathons... per tot arreu del món, i el grup de Tecnologies Geoespacials de l’UJI, com cada any, ha volgut sumar-se a aquesta iniciativa.

Aquesta activitat dóna fi a 10 dies de missions a acomplir per part del personal i l’alumnat de l’UJI participant que ens serveixen de suport per inspirar i ajudar-vos a descobrir com utilitzar GIS, no importa des de quina disciplina vinguis.