Jornada de mobilitat inclusiva i internacionalització

23/10/2019 | SCP

Data: 24 octubre 2019
Acte: Jornada de mobilitat inclusiva i internacionalització
Lloc: sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Hora: 9 a 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Erasmus Student Network Castellón

Breu descripció: La jornada està organitzada per l’associació d’estudiants voluntaris de l’UJI Erasmus Student Network en col·laboració amb la Fundació ONCE amb l’objectiu de promoure la mobilitat inclusiva i augmentar el nombre d’estudiants amb discapacitat que participen en experiències de mobilitat internacional.  En ella s’abordaran temes diversos com l’atenció personalitzada, els diferents tipus de suport en les universitat de destinació, formació i capacitació profesional. La jornada comptarà amb la participació del Pla d’Atenció a la Diversitat i l’Oficina de Relacions Internacionals de l’UJI. Per part de Europe Direct Castellón s'informarà sobre els diferents tipus d'ajudes i beques proporcionades per la Unió Europea.