Setmana de Benvinguda 2019

23/09/2019 | SCP

Data: del 23 al 26 de setembre de 2019
Títol: «Setmana de Benvinguda»
Lloc: Àgora
Hora: de 10 a 21 hores
Entitat: Consell de l'Estudiantat de l'UJI

Breu descripció: la Universitat Jaume I de Castelló celebra del 23 al 26 de setembre de 2019 la Setmana de Benvinguda amb diverses activitats culturals i lúdiques dirigides a la comunitat universitària i a tota la societat castellonenca. Les activitats començaran dilluns 23, a les 11.30 hores, amb la inauguració a càrrec d'un quartet d'alumnes del taller de big band.

Totes les vesprades hi haurà una actuació en la carpa instal·lada en l'Àgora. El dilluns 23 de setembre serà el torn del grup musical Insomnia Music Band; el dimarts 24 actuaran Juan Aroca i Eva Cabezas; el dimecres 25 el mentalista Dario Piera es pujarà a l'escenari per a realitzar una actuació especial, i el dijous 26 tancarà el grup Fulla Kaduka.

Programa d'activitats