Reunió de recerca aplicada i transferència industrial en l'àmbit de materials

11/07/2019 | SCP

Data: 24 de juliol de 2019
Acte: reunió
Títol: «Reunió de recerca aplicada i transferència industrial en l'àmbit de materials en la Universitat Jaume I»
Lloc: saló d'actes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Hora: 9.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: reunió oberta a tot el públic que té la finalitat d'impulsar les activitats de cerca de transferència industrial i aplicacions amb impacte econòmic en la Universitat Jaume I. Una selecció de grups i instituts de la UJI seran els encarregats d'exposar temes relacionats amb la cerca d'innovació industrial i transferència de coneixement en l'àmbit de materials.

Programa

9.30-9.40 Presentació a càrrec del vicerector d'Investigació i Transferència, Jesús Lancis, i el director de l'INAM, Juan Bisquert.

9.40-11.00 Contribucions (15 min + 5 discussió).

1. Juan B. Carda. Funcionalització de suports ceràmics i vitrocerámicos a través de l'economia circular: Un model de col·laboració Universitat-Empresa.

2. Guillermo Monrós. Pigments Termosolars.

3. Beatriz Julián. Incorporació Selectiva de Materials Fotoluminiscents en Plàstics.

4. Antonio Guerrero. Elèctrodes catalítics per a aplicacions industrials.

11.00 Cafè.

11.30-13.30 Contribucions (15 min + 5 discussió).

5. Julio Suay Antón. Activitats de transferència en l'àmbit de recobriments funcionals i desenvolupament de matèries primeres.

6. Enrique Sánchez. Projecció Tèrmica per Plasma: Una Tècnica Versàtil per a Funcionalizar Superfícies amb Altes Prestacions.

7. Vicente Sanz. Materials híbrids orgànics-inorgànics com a retardants de flama.

8. Beatriz Escuder. Materials peptídics supramoleculars per a aplicacions en teràpies tòpiques.

9. Juan F. Miravet. Gels moleculars: des de la cerca bàsica a l'aplicació industrial.

10. Juan Bisquert. Programes de transferència i projectes transversals en la Universitat Jaume I.

13.30 Discussió i tancament.