Commemoració del Dia Mundial del Son

12/03/2019 | SCP

Data: 12 i 13 de març de 2019
Acte: Commemoració del Dia Mundial del Son
Títol: «Son saludable, envelliment saludable»
Lloc: campus de Riu Sec
Entitat: UJI Hàbitat Saludable

Breu descripció:  amb l'objectiu de conscienciar sobre la importància de cuidar del son, difondre pautes d'actuació que puguin millorar-lo i fomentar l'aprenentatge d'habilitats que ens permetin portar-les a la pràctica, des d'UJI Hàbitat Saludable, s'han programat diferents activitats en el marc del dia mundial del son que, aquest any, té per lema «Son saludable, envelliment saludable».

Els dies 12 i 13 de març, es duran a terme tallers que, dirigits als estudiants universitaris, busquen la millora de la gestió de l'estrès i la prevenció del seu impacte en l'aparició de l'insomni. A més, el dia 12 de març començarà el taller “Ioga adaptat a problemes d'insomni: la pràctica del bon dormir” que, dirigit a personal administratiu i de recerca, està encaminat a conèixer i practicar claus d'actuació que ens permeten cuidar millor la qualitat del nostre son. Així mateix, amb l'objectiu de conscienciar a la comunitat universitària, el dia 14 de març, una taula informativa itinerant recorrerà el campus de la Universitat. L'objectiu serà sensibilitzar sobre la importància de la cura del son i difondre coneixements ajustats que permetin transformar hàbits quotidians que poden perjudicar-lo. En concret, de 10 a 12, se situarà en la Facultat de Ciències Humanes i Socials i la Facultat de Ciències de la Salut i, de 12 a 14, estarà en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Amb aquestes accions, l'UJI continua sumant esforços per a potenciar la universitat com un entorn promotor de salut en pro del benestar de la comunitat universitària i de la societat en el seu conjunt.