Dia internacional de les persones amb síndrome d’Asperger

18/02/2019 | SCP

Data: 18 al 22 febrer 2019
Acte: dia internacional de les persones amb síndrome d’Asperger
Lloc: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Entitat: Universitat Jaume I i Asperger Castelló

Breu descripció: Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les persones amb síndrome d’Asperger, la Facultat de Ciències Humanes i Socials acull l’exposició «Deja tu huella, todos formamos parte» que es podrà visitar del 18 al 22 de febrer en el vestíbul d’aquest centre. La mostra ha comptat amb la col·laboració d’Asperger Castelló i la professora de Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia Clara Andrés Roqueta.

L’exposició compta amb tres panell informatius en els que es mostra informació d’Asperger Castelló, qué és el Síndrome Asperger i els trastorns de l’espectre de l’autisme i sobre els signes d’alerta  (panell en el que es recullen treballs de l’estudiantat del Màster de Psicopedagogia de l’UJI).

A més, dimarts 19 de febrer a les 16.30 h a l’aula magna Joan Francesc Mira de la FCHS hi haurà un cinefòrum amb el visionat de la pel·lícula Adam i un posterior col·loqui sobre les persones adultes amb Síndrome Asperger.