«Reptes per a una educació inclusiva i transformadora cap a l'Agenda 2030»

17/01/2019 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Data: 17 gener 2019
Acte: trobada internacional
Títol: «Reptes per a una educació inclusiva i transformadora cap a l'Agenda 2030»
Lloc: aula magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (HA1012)
Hora: de 10.30 a 18.30 hores
Entitat: Màster Universitari en Psicopedagogia; Màster en Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes i ONGD Paz y Desarrollo

Programa (en castellà)

La trobada es podrà seguir en directe al canal de Youtube de l’UJI

Descripció: L’ONGD Paz y Desarrollo, el Màster Universitari en Psicopedagogia i el Màster Universitari en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes han organitzat per al 17 de gener de 2019 la trobada internacional «Retos para una educación inclusiva y transformadora hacia la Agenda 2030».

La trobada té com a objectiu promoure la reflexió crítica en el context de la geopolítica del coneixement, interculturalitat i descolonització, sobre el paper de l’educació en la consecució de les metes de l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenibles en l’àmbit universitari i de l’ensenyament de l’educació secundària de la província de Castelló.

Prestigiosos especialistes es reuniran per a debatre i conscienciar sobre qüestions com les experiències des del Sud com a centre de producció de coneixement a partir de les bones pràctiques educatives i la intervenció social; la transversalitat dels ODS en la producció acadèmica; o visibilitzar les pràctiques i experiències universitàries de la Comunitat Valenciana cap a una educació inclusiva, equitativa i de qualitat.

La trobada és finançada per la Generalitat Valenciana i compta amb la col·laboració de la Universitat Jaume I, l'associació «Por ti mujer» de València i la Universidad del Atlántico en Barranquilla (Colòmbia).

Inscripció: https://goo.gl/forms/PYwRIBmy7llpVowC2

 
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions