Presentació llibre: «La llengua perifèrica» d'Anna Marzà i Ana M. Prats

15/11/2018 | SCP

Data: 15 de novembre de 2018
Acte: presentació de llibre
Títol: «La llengua perifèrica. El doblatge a les televisions públiques valencianes i balear» d'Anna Marzà i Ana M. Prats
Lloc: Llibreria Babel
Hora: 19 hores
Entitat: Eumo Editorial, Universitats d'Alacant, Autònoma de Barcelona, Jaume I, Pompeu Fabra, València i Vic-Central de Catalunya

Breu descripció: Amb motiu de la presentació del llibre «La llengua perifèrica. El doblatge a les televisions públiques valenciana i balear» d'Anna Marzà i Ana M. Prats Rodríguez dijous 15 de novembre de 2018 a partir de les 19 hores a la Llibreria Babel de Castelló de la Plana ( C. Guitarrista Tàrrega, 20) Anna Marzà conversarà amb Glòria Torralba, traductora i professora de la Universitat Jaume I i Neus Andreu, traductora i lingüísta acreditada per À Punt en un acte conduït per Josep Roderic Guzman, coeditor del llibre.