Congrés: ComLoc 2018 El ComLoc 2018 de l’UJI se centra en el negoci publicitari en l’era digital

15/11/2018 | SCP

Data: 15 i 16 de novembre 2018
Títol: ComLoc 2018. Congrés de Comunicació Local a «El negoci publicitari en l'era digital»
Lloc: saló d'actes de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Entitat: Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació

Directe

Més informació

Descripció: les noves tecnologies de la informació i comunicació, així com la Web 2.0 s'han convertit en un fenomen amb diferents dimensions que són objecte d'estudi des de molts camps del coneixement. La Xarxa té una dimensió com a canal comercial d'especial interès per a l'àmbit publicitari, ja que permet una relació marca-client i marca-agencia no coneguda fins al moment.

El Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I, conscient de la necessitat d'estar al tant d'aquests canvis, dedica la quinzena edició del ComLoc 2018. Congrés de Comunicació Local a «El negoci publicitari en l'era digital» que tindrà lloc dijous 15 i divendres 16 de novembre de 2018 en el saló d'actes de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau.

El congrés pretén estudiar el context digital com a mitjà comercial i analitzar la seua repercussió en la professió publicitària en quatre aspectes: els canvis i evolució de l'estructura tradicional d'agència i les seues noves formes de negoci; l'evolució i desenvolupament dels perfils professionals en el sector de la publicitat; les noves tendències estratègiques i creatives que apareixen amb el panorama digital; i el rol del receptor en aquesta conjuntura.