Espectacle dansa circ: «Rojo estàndard»

20/04/2018 | SCP

Data: 22 d’abril de 2018
Acte: espectacle
Títol: «Rojo estàndard»
Lloc: Menador espai cultural
Hora: 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Descripció:

Lanórdika, una jove companyia creada per Darío Dumont i Greta García, presenta en el Menador espai cultural l'obra Rojo estàndard, un espectacle de dansa circ per a públic familiar. L'actuació tindrà lloc diumenge 22 d'abril de 2018 a partir de les 12 hores. La companyia establerta en Andalusia ha decidit apostar per la seua pròpia línia de treball, mitjançant la fusió de disciplines i el llenguatge contemporani.

Darío Dumont Swinkels, premi Artista Revelació 2016 en els Premis del Circ Andalús (PACA), va començar la seua formació en 2003 en l'Escola Internacional d'Arts Circenses de Granada i en l'Escola Internacional de Circ i Teatre CAU de Granada, especialitzant-se en equilibris i portes acrobàtics de la mà de Miguel Moreno (Bolo). És co-productor, equilibrista i acròbata de «Ludo Circus Show», espectable dirigit per Antonio J. Gómez, «El gran Dimitri».

Greta García Jonsson ha obtingut el Premi Lorca a la Millor Ballarina de Dansa Contemporània 2017, junt amb Laura Morales, i el Premi Millor Intèrpret Femenina 2016 en el FITC Bucarest. Després d'obtenir el Grau Professional de Dansa Clàssica en 2010, continua la seua formació en el Centre Andalús de Dansa. Co-productora i ballarina en el projecte «Ludo Circus Show», assíduament col·labora amb l'artista Anna Jonsson en diverses obres i performances i participa com intèrpret en AtraBilis/Angélica Liddell en l'obra «Qué haré yo con esta espada?» estrenada en el Festival d'Avinyó 2016.